Mindfulness-kalenderen og din profil
Er du udvidet medlem og vil gerne have en profil og oprettes som bruger af kalenderen? Så kontakt os på web@mindfulnessforeningen.dk.
Hjælp til kalenderen
Hvordan logger jeg ind?
Du logger ind med dit brugernavn og password, som du har fået tilsendt på mail.
Login via siden mindfulnessforeningen.dk/admin.
Rediger profil
Her kan du rette i din egen beskrivelse og tilføje kontaktoplysninger, som email og telefonnummer og link til dit website.
Vælg “Begivenheder” i kontrolpanelet yderst til venstre.
Vælg “Arrangører”
Find dit eget navn og væg “rediger”
Ret teksten til og vælg “gem”
Opret ny event med billede
Vælg “Begivenheder” i kontrolpanelet yderst til venstre. Her vælger du “tilføj ny” øverst på siden.
Tilføj et billede ved at vælge “Udvalgt billede” (yderst til højre et stykke nede på siden).
Klik opload og tilføj dit billede, hvis det ikke allerede er i mediebiblioteket. Formatet skal være 750×420. Hvis dit billede allerede er oploadet, kan du søge det frem på det navn, som du gav det.
Når du har udfyldt alle relevante felter, skal du vælge “Udgiv” (blå knap til højre).
Find dine oprettede kurser
På siden “Begivenheder” kan du altid finde de events, som allerede er oprettet.
Du kan se alle begivenheder, men kun redigere i dine egne.
Vælg “Mine” i menuen for kun at se dine egne begivenheder.
Jeg har opdateret et kursus, men rettelserne slår ikke igennem?
Der kan godt gå en del timer, før rettelser slår igennem pga. cache.
Prøv at rydde din browsers cache eller åbn en browser i inkognito-tilstand.
Hvilket format skal billeder være?
Billeder skal være 750×420 pixel og ikke større end 50 kb.
Det er dit ansvar at sikre, at du kun oploader billeder, som du har rettigheder til eller selv har taget.
Kan jeg sætte en ny dato på et afholdt kursus i stedet for at oprette et nyt?
Når du først er i gang, vil det letteste være at sætte en ny dato på et “gammelt kursus”, der er afholdt. Så kommer det frem i kalenderen igen uden at du behøver at udfylde alting igen.
Hvordan opretter jeg et forløb, som fx et 8-ugers-hold?
Mindfulness-kurser eller andre forløb oprettes på den dato, hvor kurset begynder. Du skal derfor ikke oprette dem med start og slutdato. Deltageren tilmelder sig hele kurset som en samlet “pakke” og ikke kan droppe in til et par enkelte sessioner.
Forløb skal ikke oprettes som “begivenhedsserier”, da de så vil fremstå i kalenderen som enkeltstående events, som man kan tage uafhængigt af hinanden.
Hvordan opretter jeg et ugentlig/månedligt drop-in-hold?
Drop-in-hold der bliver gentaget flere gange, kan oprettes som en “begivenhedsserie” (når du vælger dato). Her kan du fx vælge, om begivenheden skal gentages hver uge, hver måned eller på en række bestemte datoer.
MBSR-kurser eller andre kurser, hvor man tilmelder sig et forløb, skal ikke oprettes som “begivenhedsserie”, da man her ikke kan deltage i en enkelt kursusgang.
Jeg har andre problemer eller oplever fejl – hvad gør jeg?
Meld meget gerne alle typer af fejl eller problemer ind. Skriv til web@mindfulnessforeningen.dk
Hvordan får jeg en ny adgangskode?
Skriv til web@mindfulnessforeningen.dk
Hvordan sletter jeg min konto eller retter i informationerne?
Hvis du ikke længere vil bruge kalenderen, så skriv til web@mindfulnessforeningen.dk, så bliver din konto slettet.
Hvis du vil ændre din adgangskode eller rette i dine brugerinformationer, kan du gøre det på siden “Min profil“.