NIELS ESTRUP

Niels Estrup er Certificeret Mindfulness Instruktør, uddannet ved forskningsunderviser Henrich Johansen. Herefter tog Niels sin videreuddannelse som MBSR-lærer (Mindfulnessbaseret stressreduktion) på Dansk Center for Mindfulness under Århus universitet.

Niels Estrup udbyder løbende 8 ugers MBSR hold i Næstved for private og erhvervsdrivende. Samtidigt har han et samarbejde med Scala Fitness, hvor han underviser centerets medlemmer i Mindfulness Meditation, for at træne den mentale sundhed i kombination med den fysiske træning.
Niels Estrup har også arbejdet med elitesvømmere i Næstved med fokus på at styrke deres mentale tilstand og forbedre deres resultater.

Han har desuden et samarbejde med Næstved kommune, hvor kursister bliver henvist til deltagelse på 8 ugers MBSR hold.

Med afsæt i sin erhvervsmæssige karriere som International Key Account Manager og som tidligere Nordisk Salgsdirektørhar Niels Estrup omfattende viden om erhvervslivet og det pres der ligger på både medarbejder til at have ledere. Denne erfaring kombineret med mindfulness uddannelsen, gør ham i stand til at facilitere processer, der kan behandle stress effektivt i organisationer.

Han vedligeholder sin meditationspraksis gennem daglig meditation samt deltagelse på retreats og diverese efteruddannelser.

For mere information ring på 2761 8006 eller send en mail på estrup@mindfulnessdk.dk