MIA HERSKIND

Mia Herskind, psykolog, ph.d., kropsorienteret terapeut og MBSR-lærer i Mindthebody.

Grundlagde i 2008, Mindthebody, en stressreduktionsklinik, som er en del af Klinikfællesskabet Tværdaglig Psykoterapeutisk Klinik, der ligger centralt i Gentofte.

Navnet Mind The  Body er en påmindelse om den store betydning det har, for vores trivsel og glæde, at vi husker på, at vi er vores krop.Ofte er det lang tid siden vi har taget os selv ved hånden, siddet stille og rettet opmærksomheden mod hvordan det er at være hjemme hos os selv. Det træner vi i mindthebody gennem mindfulness, kropsøvelser og ikke dømmende refleksion. Jon Kabat Zinn bruger udtrykket ‘to rebody’, for at fremhæve denne vending m

Jeg uddannede mig til MBSR lærer på Center for Mindfulness, Massachusetts University, Medical  Center. Mine lærere var blandt andre Saki Santorelli, Florence Meleo-Meyer, Bob Stahl, Lynn Koerbel og Judson Brewer.

Jeg har undervist mere end 15 MBSR forløb og flere fortsætterforløb..

Du kan læse mere om mine kurser her

• 8 ugers MBSR, Nye kurser starter i maj i både Gentofte og på Møn              Læs mere her

Lidt mere om kurserne

Der er max 7 deltagere på mine MBSR kurser, hvilket skaber stor tryghed og tillid samt god tid til feed-back til alle deltagere.  Tidligere deltagere er meget glade for holdstørrelsen. Om tidligere deltageres erfaringer Læs her

Få svar på de hyppigst stillede spørgsmål angående et MBSR kursus  Læs her

Om mindthebodys kursuspriser  her

Mindfulness – Krop – Compassion, 3 x i foråret 2019.

Udvikling af en mild og  kærlig forholdemåde overfor dig selv.

I alt 3 søndage fra 9.30 -12.30: 17/3; 7/4; 26/5 kl. 9.30-12.30

Negative og selvbebrejdende tanker mindsker trivsel og tærer på helbreddet. Desværre forveksler vi ofte vores evne til at være kritiske overfor os selv med at være udviklingsorienterede og ambitiøse.

Undersøgelser viser det modsatte: selvkritikken er ofte destruktiv og påvirker vores kreativitet og – på sigt – også vores motivation- i en negativ retning.

Pris: 1100 kr. for alle 3 gange, 450 kr. pr. gang.

Sted: Tværfaglig Psykoterapeutisk Klinik,Gentoftegade 45, 1. Th. 2860 Gentofte

​Kontakt 40981848 eller send mig en mail miaherskind@hotmail.com.

Sider: