Medlemskab Mindfulnessforeningen

Flere former for medlemskab

Basis medlemskab:

• Alle med interesse for mindfulness/MBSR/MBCT der støtter foreningens formål.

• Folk der er under uddannelse til at blive MBSR/MBCT-lærer

• MBSR/MBCT kursister/alumni, der ønsker at støtte foreningens arbejde

Udvidet medlemskab:

• MBSR/MBCT lærere som er færdiguddannet efter de til enhver tid gældende standarder og anbefalinger, der udgår fra Dansk Center for Mindfulness.

• MBSR lærere skal fremsende dokumentation for, at MBSR-uddannelsen er akkrediteret af Dansk Center for Mindfulness, Brown University, UMASS eller Oxford University.

• MBCT lærere skal fremsende dokumentation for, at MBCT-uddannelsen er akkrediteret af Dansk Center for Mindfulness, Brown University eller Bangor University.

Kontingent: Der tages forbehold for evt. ændringer.

Basis medlemskab koster 300 kr. årligt

Du er først fuldgyldigt medlem når du har indbetalt kontingentet.

Udvidet medlemskab koster 1250 kr årligt.
For udvidet medlemskab er der max 2 måneders behandlingstid, hvorefter du får en bekræftelse på medlemskab. Først derefter bedes du indbetale kontingent.

Beløbet bedes overført til Foreningens konto: 1924 - 6278240477

Skriv tydeligt dit navn på indbetalingen.

Medlemsfordele

For Basis medlemskab:

• Du støtter foreningens arbejde med at skabe en platform omkring mindfulness, der kan forene, opkvalificere og udvikle MBSR i Danmark.
  • Adgang til information omkring, hvor du finder kvalificerede MBSR lærere rundt om i landet, retræter, foredrag, supervisorer mv.
  • Et støttende og udviklende netværk for medlemmerne.
  • På sigt mulighed for rabatter på kursus, retreter mv, der laves i foreningens regi.
  • Mulighed for at deltage i udvalgsarbejde, kursusudvalg, webgruppe, pressegruppe, herunder lokalforeninger, deltagelse i lokale mindfulnesstræningsgrupper og interessefælleskab.

NB! Som Basis medlem må du IKKE bruge titlen ”MFD” eller annoncere med foreningens logo. Dette er forbeholdt det udvidede medlemskab.

For udvidet medlemskab:

• Samme fordele som basis medlemskab, samt yderligere:
  • Et udvidet medlemskab af Mindfulness Foreningen Danmark er dit kvalitetsstempel. Du kan markedsføre dig med og bruge Titlen ”MFD” (Mindfulness Foreningen Danmark) samt bruge Foreningens logo, og du får adgang til at stå opført på en landsdækkende MBSR udbyderliste, så dine kunder nemt kan finde dig. På listen kan du linke til din hjemmeside.
  • Annoncere dine kurser og services på foreningens hjemmeside.

Har du yderligere spørgsmål kan du skrive en mail til Bestyrelsen for Mindfulness Foreningen Danmark info@mindfulnessforeningen.dk
Denne blanket gemmes på din egen PC, udfyldes og sendes som vedhæftet fil mærket ”tilmelding ” til info@mindfulnessforeningen.dk
Vi glæder os til at se dig!

På foreningens vegne tak for din indmeldelse!