Benita Holt Rasmussen

Benita Holt Rasmussen er psykolog og Certificeret MBSR lærer fra Center for Mindfulness, University of Massachussets Medical School. Benita modtager derudover undervisning indenfor Mindfulness-baseret Supervision fra Bangor University.  Benita er en af landets mest erfarne MBSR-lærere, og har undervist i MBSR på fuld tid siden 2011. Benita bliver løbende undervist, på retræte eller online, af førende, internationale meditationslærer så som Jack Kornfield, Joseph Goldstein, Christina Feldman, Saki Santorelli og Kabat-Zinn. Hun afholder løbende MBSR forløb i København, og arbejder som psykolog med individuelle klienter. Benita har undervist i mindfulness hos Forebyggelsescenter Amager, på Folkeuniversiteterne og holder mange foredrag og workshops både indenfor sundhedsvæsenet og i virksomhedsregi.

Benita er bestyrelsesmedlem i Mindfulnessforeningen, og medlem af Dansk Psykologforening. Læs mere på hjemmesiden institut-for-stress. Telefon 30 28 39 85.

Konkurrencedygtige priser fra kr. 4.250,- inkl moms.

Hold starter onsdag d. 24 januar 2018 kl 17.00 til 19.30 (åben for tilmelding)
Datoer for holdet er: 24/1, 31/1, 7/2, 21/2, 28/2, 7/3, 14/3 samt 21/3. Derudover er der heldagsretræte lørdag d. 10/3 fra 9.30 til 16.00 Der undervises onsdage fra kl 17.00 til 19.30 alle otte undervisningsgange. NB! vi holder ferie i uge 7, så der undervises ikke d. 14/2.

Pris:

• Kr. 4.250,- (inkl moms) for studerende
  • Kr. 4.500,- (inkl moms) for selvbetalere/private
  • Kr. 5.500,- for virksomheder + tillæg på 25 % moms

Underviser er MBSR-lærer Christina Nielsen, der er uddannet fra Dansk Center for Mindfulness ved Aarhus Universitet.

STED: Nørregade 41, Lokale 430, 1165 København. Google map. 2. min gang fra Nørreport st. Lokalet ligger bekvemt ift transport, samt på 4 sal, højt hævet over trafikstøj.

Prisen inkluderer et arbejdshæfte og 4 guidede meditationer samt thé/kaffe ifm. undervisningen.

TILMELDING: Skriv til : kontakt (@) institut-for-stress.dk: Angiv fulde navn, email adresse og telefon nummer, samt hvilket hold, du tilmelder dig. Du vil efterfølgende modtage en velkomst email, hvor der aftales tid til en kort samtale over telefonen. Samtalen er med din MBSR-lærer, og hun vil spørge lidt ind til, hvad der bringer dig til MBSR undervisningen, samt du kan stille spørgsmål. Samtalen er en service, der sikrer forventningsafstemning, så du som bruger er klædt godt på til forløbet. Du modtager herefter faktura, samt yderligere praktiske oplysninger.

Terms and conditions
Faktura betales til Det danske Institut for Stress ved fakturadato + 7 dage. Beløbet indbetales til Nordea, reg. nr. 2268- konto nr. 6885-830-445 (husk fakturanr i kort meddelelse). Elektronisk faktura ved brug af EAN nr er også muligt. Holdene fyldes op efter først til mølle princippet. Forbehold for rettelser haves.

Afbestillingsbetingelser og dropouts

• Ved afbestilling indtil 3 uger før forløbet starter betales et administrationsgebyr på 400 kr.
  • Ved afbestilling mellem 3 og 1 uge inden forløbet starter betales et gebyr på 825 kr.
  • Ved afbestilling mellem 1 uge og 2 dage før forløbet starter betales et gebyr på 1375 kr.
  • Ved afbestilling dagen før eller samme dag som forløbet starter: Fuld betaling

Drop out: Vælger deltager selv at afbryde MBSR forløbet, og udskyde den resterende træning til et senere hold, opkræves 50% af det fulde beløb for deltagelse. Vælger deltager selv at afbryde forløbet uden efterfølgende MBSR deltagelse ydes ingen økonomisk kompensation.