Besked til Mindfulness Lærere & Medlemmer

Kære mindfulness lærere og medlemmer

Vi har i Mindfulnessforeningen nedsat et Web-udvalg, som varetager arbejdet med at opdatere og videreudvikle foreningens hjemmeside. Udvalget består pt. af to bestyrelsesmedlemmer, Birthe Moksha og Gitte Bak, samt Nanna Leschley.

Fremover bedes I sende alle opdateringer, som I ønsker foretaget på hjemmesidens lærerside/kalender, til Web-udvalget via Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., som sørger for at videreformidle disse til det eksterne it-firma, som vi har indgået aftale med. Dette firma vil også hjælpe med transitionen til et kommende re-design af foreningens hjemmeside, som kan hjælpe os med at gøre hjemmesiden så attraktiv, informativ og levende som muligt.

mff-logo

Fremover vil fremsendte ændringer til lærersiden, f.eks. opdatering af uddannelse eller nye kursusdatoer, eller datoer for møder og arrangementer i lokalgrupperne blive opdateret 1 gang i kvartalet. Deadline er 1. Januar, 1. April, 1. Juli og 1. Oktober. Send ønskede opdatering til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., og vi vil hurtigst muligt efter deadline sørge for at hjemmesiden opdateres.

Mange forårshilsner,

Web-udvalget