Hjertet i Meditation Jens-Erik Risom – 17. Maj

På denne workshop vil vi udforske hjertets indre muligheder i samklang med en skærpelse af det bevidste nærvær. Inderliggørelse af praksis handler om mindre forbehold og mere tillid – over for en selv og andre.

Tilmeld dig her

Vi vil arbejde med de fire umålelige hjertekvaliteter – kærlighed, medfølelse, glæde på andres vegne og forskelsløshed – som ressource i fordybelsen, og vi vil berøre den panoramiske opmærksomhed som en vej til et mere lysende nærvær.

Sigtet med træningen er at forankre den meditative indsigt og forfinelse i forhold til det konkrete liv – arbejdsmæssigt og personligt.

Pris 1050 kr og 950 kr for medlemmer af mindfulnessforeningen Danmark inkl vegetarisk frokost

Se mere under https://anvendtmeditation.dk
Sted oplyses
Dørene er åbne for kaffe og te og netværk fra kl 9.30

Arrengementet bliver afholdt på:

Himmelbjerggården – Nordisk Inspirationscenter
Himmelbjergvej 11, 8680

Se opslaget på facebook

Kommentarer (2)

• Hello would you mind stating which blog platform you’re using? I’m going to start my own blog soon but I’m having a difficult time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique. P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!